Αίγυπτος : Το Αίνιγμα της Σφίγγας.

Ταξίδι στην αρχαία Αίγυπτο, στα αρχαία βιώματα, αλλά ταυτόχρονα και μέσα μας. Αυτά τα στοιχεία έχουν ενσωματωθεί σε μετέπειτα πολιτισμούς.
Η Ελλάδα είναι η φανερή μητέρα, η Αίγυπτος είναι η μυστική μητέρα. Αυτό το βλέπουμε καθαρά στον Πλάτωνα που μετέφερε στοιχεία, απόψεις από τον αιγυπτιακό πολιτισμό μέσω του θείου του, του Σόλωνα. Αιγύπτιοι θεοί όπως η Ίσιδα η ο Όσιρις  λατρεύονταν στην αρχαία Ελλάδα.
Η Ίσιδα, μια αρχαιότερη μορφή της Παναγίας, της Δήμητρας, της Κυβέλης. Η όψη της μητέρας θεάς.
Πώς ξεκινά αυτός ο πολιτισμός; Ποιες αρχαίες ρίζες έχει;
Τεχνικές μύησης και πως τις αποκρυστάλλωσε πάνω σε συγκεκριμένα σύμβολα, όπως τα ΤΑΡΩ που είναι σύμβολα μύησης και γνώσης.
ΚΕΜ: Κόκκινο χώμα (Το όνομα της Αιγύπτου στην αρχαιότητα) ενώ Αίγυπτος σημαίνει: Το παράξενο, το αλλόκοτο, το απλησίαστο, κάτι το μαγικό.

Ο πολιτισμός της ΚΕΜ ξεκινάει μέσα από μυστικές παραδόσεις, θρύλους, μύθους ή απόκρυφες ιστορίες. Αυτές μας μιλούν για την Αίγυπτο, όταν ένα κομμάτι ενός μεγαλύτερου πολιτισμού, της Ατλαντίδος που καταποντίστηκε.
Η Ατλαντίδα ήταν μια ήπειρος ανάμεσα στην Αμερική την Ευρώπη και την Αφρική.
Αυτή η ήπειρος υπήρξε 1 εκατ. έως 500.000 χρόνια πριν. Ο πολιτισμός των Ατλάντων που συμπυκνώνει όλους τους μετέπειτα πολιτισμούς.
Πώς ξέρουμε ότι υπήρξε αυτός ο πολιτισμός και ίσως είναι μήτρα της Αιγύπτου;
Τον αναφέρουν όλοι οι πολιτισμοί: Ινδιάνοι, Αιγύπτιοι, Έλληνες κ.λπ. κάποια κρίσιμα δεδομένα ενός βυθισμένου πολιτισμού, άλλαξαν τα δεδομένα του πλανήτη.
Η πρώτη καταβύθιση έγινε 800.000 χρόνια πίσω. Χρυσή εποχή του Ησιόδου.
Οι άνθρωποι έχουν τα χρυσά μέσα. Μέσω της μαγείας έχουν καταφέρει να είναι πλούσιοι, σχεδόν αθάνατοι και ευτυχείς. Είναι μια πόλη που καθρεφτίζει στο ορατό τα αρχέτυπα. Ενσαρκώνει στη δική μας κατάσταση την υλική, το σχέδιο του σύμπαντος.
Έχουμε ένα σχέδιο όπου το ατομικό εντάσσεται στο γενικό.
Από αυτή την ήπειρο που είχαν φτάσει να έχουν ακόμη και ηλεκτρισμό από την ίδια την κίνηση της γης, αυτοί οι μάγοι επιστήμονες εκμεταλλεύονταν άμεσα φυσικούς πόρους.
Ο ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ (Ιταλία 15ος αιώνας) περιγράφει αναλυτικά σαν να τα ζει, καταποντισμούς ηπείρων.  Αυτοί οι άνθρωποι χάσανε κάπου το μέτρο, και το ιερατείο άρχισε να χρησιμοποιεί αυτές τις δυνάμεις για όχι ηθικούς σκοπούς.
Έτσι λοιπόν βυθίζεται το μεγαλύτερο κομμάτι, και χάνεται η ενότητα του πολιτισμού, διασπάται σε κομμάτια διάσπαρτα και ο καθένας κρατά ένα κομμάτι από το πρωταρχικό.
Το νησί που παρέμεινε μετά την πρώτη βύθιση ονομάστηκε ΑΒΑΛΟΝ: Αυτό που δεν βυθίζεται - δεν το καλύπτουν τα κύματα.
Οι λευκοί μάγοι το είχαν προβλέψει και το ανθρώπινο δυναμικό μετανάστευσε.
Μια από τις μεταναστεύσεις αυτές ήταν και η Αίγυπτος.
Γιατί επέλεξαν να πάνε στην Αίγυπτο; Στοιχεία της χώρας τους θύμιζαν πάρα πολύ τη δικιά τους χώρα. Στο δέλτα του ΝΕΙΛΟΥ με νησιά ανάμεσα στο ποτάμι.
Άρα, αυτά τα νησιά τους άρεσαν πάρα πολύ και είπαν: Θα χτίσουμε σε αυτά τα νησιά τη νέα Ατλαντίδα. Θα βάλουμε μνημεία και σύμβολα που θα θυμίζουν τη μεγάλη πατρίδα.
Και έφτιαξαν την πυραμίδα του ΧΕΟΠΑ  και την  ΣΦΙΓΓΑ.
Αυτά ξεκίνησαν στο δεύτερο μεταναστευτικό ρεύμα, και ολοκληρώθηκαν στο τρίτο μεταναστευτικό ρεύμα το 70.000 π.Χ.


ΑΒΑΛΟΝ   και  ΘΟΥΛΗ: Αυτά τα δύο νησιά συνέχεια τσακώνονταν.

Η σφίγγα χτίστηκε στην άκρη της θάλασσας και ο Ερμής ο Τρισμέγιστος είπε ότι ήταν ένας κύκλος συνειδησιακός, υπαρξιακός  στην ανθρωπότητα όπου η Σφίγγα θα έχει ολοκληρώσει την αποστολή της.
Και ερχόμαστε στα 10.000 χρόνια πριν, όπου έχει απομείνει ένα κομμάτι που ονομάζεται Ποσειδωνία και βυθίζεται. Αυτό που έχει μείνει σήμερα είναι οι Αζόρες στα ανοιχτά της Πορτογαλίας, όπου η πανίδα και χλωρίδα είναι διαφορετική από τον υπόλοιπο πλανήτη.
Άρα, μπορούμε να πούμε ότι οι αιγύπτιοι είναι κατά κάποιο τρόπο Άτλαντες.
ΒΡΙΛΛ, ενέργεια ανώτατη γραμμή ένα είδος οργονομηχανής σαν αυτήν του Βίλχελμ Ράιχ. Την χρησιμοποιούσαν οι Άτλαντες για τις ιπτάμενες μηχανές τους που  έχουν περάσει στο συλλογικό ασυνείδητο σαν τη μηχανή του Πίτερ Παν.

Άρα, έχουμε μια μετανάστευση στην Αίγυπτο που εγκαθιδρύεται ένας πολιτισμός σαν μεταφορά της Ατλαντίδος. Ο Φαραώ είναι αντίστοιχος του βασιλιά της Ατλαντίδος.
Ο τρόπος διακυβέρνησης των Αιγυπτίων ήταν σφιχτός, διότι ύστερα από αυτά που πέρασαν, έκρυβαν την γνώση, και την έδιναν σε λίγους, αυτούς που έπρεπε να περάσουν, να καθαριστούν, να εξαγνιστούν, για να πάρουν τη γνώση. Η Αίγυπτος από τις τρεις χιλιάδες χρόνια έως τις δύο χιλιάδες χρόνια π.Χ είναι  σε ακμή.
Την σεβόταν όλοι., ήταν ισχυρή δύναμη, και πάντα μήλον της έριδος. Όλοι ήθελαν να την κατακτήσουν και εκτός των άλλων ήταν  ο σιτοβολών της Μεσογείου.

ΑΡΧΙΖΕΙ  Η  ΣΥΓΧΡΟΝΗ  ΙΣΤΟΡΙΑ


Ο  ΓΕΝΑΡΧΗΣ λοιπόν, ήταν ο ΜΕΝΕΣ: Αυτός που ενοποιεί τη διχασμένη Αίγυπτο.
Σε αυτό που φοράει ο Φαραώ στο κεφάλι του, υπάρχουν δύο λουλούδια: Τα κάτω βγαίνουν
στην άνω Αίγυπτο και τα πάνω βγαίνουν στην κάτω Αίγυπτο.
Ο ΦΑΡΑΩ Τα  φορούσε σαν καπέλο.
Γεννάται ο πρώτος δυναστικός κυβερνήτης. Από τότε η Αίγυπτος γίνεται χώρα δυναστειών ως την Κλεοπάτρα.
Καθώς ενοποιεί την  Αίγυπτο, προκύπτει αυτό που ονομάζουμε : Αιγυπτιακός πολιτισμός. Όλο το σύστημα δουλεύει με το πυραμιδικό σύστημα .
Η πυραμίδα συμβολίζει το νησί που ΔΕΝ θα καταπιεί η θάλασσα.
Η πυραμίδα είναι το βουνό πάνω στη θάλασσα .
Η γενεσιουργός αιτία όλων των μετέπειτα καταστάσεων.
Ήταν σαν να έχτιζαν ένα βουνό και έλεγαν : Εδώ θα μείνει αυτό.
Άρα, είναι και μια στάση ζωής η πυραμίδα για τους Αιγύπτιους. Ενώ η σφίγγα δείχνει την πορεία που πρέπει να κάνει κανείς.
Τα τέσσερα στοιχεία : Σώμα, ενέργεια , συναίσθημα, Νους.
Στα πόδια της σφίγγας υπάρχει ένας λαβύρινθος . Είναι στην τρίτη διάσταση.
Είναι στο μεταίχμιο ο άνθρωπος εκεί.
Η θα πάει ψηλά , η θα πέσει χαμηλά.
Η Αίγυπτος είναι ένα κέντρο ενέργειας του πλανήτη.

Πώς ξεκινάει το σύμπαν κατά τους Αιγύπτιους:        
ΘΕΟΙ  ΚΑΙ  ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ  ΑΙΓΥΠΤΟΥ


ΝΥΝ:    Είναι το πρωταρχικό χάος. Τα πρωταρχικά ύδατα της δημιουργίας (Νυν και αεί). Παριστάνεται σαν νερά που βγαίνουν από το χάος, και εξελίσσεται σε βροχή.
ΑΤΟΥΜ: ΤΟ  ΜΗ   ΟΝ   
Και ουσιαστικά είναι η πρώτη πυραμίδα  και παριστάνεται σαν ένα κόκκινο βουνό που βγαίνει μέσα από το νερό. Πρώτα έχουμε το  ΜΗ  ΟΝ  και μετά τα όντα.
Αυτό το  ΑΤΟΥΜ  είναι η σκιά της πυραμίδας.
Η πυραμίδα λέει: Όσο εγώ είμαι εδώ, η Αίγυπτος θα υπάρχει.

Αν ένας πολιτισμός δεν έχει ένα σύμβολο να του θυμίζει τον στόχο, άγεται και φέρεται...

έχει λοιπόν, το  ΑΤΟΥΜ  που είναι κόκκινο. Σαν το  χώμα  το κόκκινο, το αίμα ή τον ήλιο που ανατέλλει πίσω από το βουνό, και δεν είναι καθόλου σίγουροι ότι θα ξαναβγεί.
Άρα, πρέπει να καλέσουμε τον ήλιο να ξαναβγεί.
Άρα, όταν ο  ΑΤΟΥΜ  συναντά τον ήλιο γίνεται  ΑΤΟΥΜ -ΡΑ.


ΑΤΟΥΜ-ΡΑ  -- Ο ΗΛΙΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΝΟ


Είναι ο λόγος  του θεού που εκδηλώνεται προς τα έξω .
Αυτός που βγαίνει από το βουνό και θα δια-κοσμήσει τον ΚΟΣΜΟ.
Εξετάζουμε τώρα την εννεάδα της Ηλιούπολης,(εννέα= καινούργιος κύκλος).
Κλείνει ένας κύκλος και αρχίζει ένας άλλος. Δηλαδή είναι τέσσερα ζευγάρια και ένα.
Αυτό το ένα είναι ο  ΑΤΟΥΜ -ΡΑ. Το μάτι του  ΡΑ που είναι το μάτι της δικαιοσύνης, είναι αυτό που βλέπει τα πάντα στο σύμπαν.
Δεν υπάρχουν μυστικά γι' αυτό το μάτι της  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
Οι άνθρωποι προσπάθησαν να κλέψουν αυτό το μάτι.
Η ΙΣΙΔΑ κλέβει αυτό το μάτι και το δίνει στους ανθρώπους. (Σαν τον Προμηθέα).
Οι άνθρωποι βλέπουν από κει και έπειτα, ενώ πριν δεν έβλεπαν.
Ο ΡΑ στέλνει μια θεά,  την  ΣΕΧΜΕΤ, και ξαναπαίρνει το μάτι, ενώ αρχίζει η καταβύθιση μεγάλων κομματιών της ανθρωπότητας.
Στόχος του ΡΑ είναι η εξέλιξη και τελειοποίηση της συνείδησης του ανθρώπου.
Το σύμβολο: "Ο ήλιος πίσω από το βουνό" ήταν στοιχείο διαλογισμού των Αιγυπτίων.
Τώρα αυτός ο ΑΤΟΥΜ -ΡΑ εκπορεύει και τα ζευγάρια: ΤΕΦΝΟΥ=ΧΩΡΟΣ  και ΣΟΥ= αέρας
Το δεύτερο ζευγάρι είναι η  ΝΟΥΤ= Ουρανός και ο ΓΚΕΜΠ=ΓΗ ο ουρανός είναι γυναίκα και ο Γκεμπ είναι η γη. Παριστάνουν την  ΝΟΥΤ σαν μια γυναίκα που με τα πόδια της κάνει τον κύκλο σαν να κάνει γιόγκα, και από τα πόδια της τρέφεται ο ΓΚΕΜΠ.

Το πρώτο ζευγάρι που αρχίζει και γονιμοποιεί, δημιουργεί όλα τα άλλα.

                                                            ΝΟΥΤ -ΓΚΕΜΠ
                                                            ΟΣΙΡΙΣ -ΙΣΙΣ
                                                            ΣΕΘ- ΝΕΦΘΥΣ

(τα δύο τελευταία ζευγάρια, είναι παιδιά του ουρανού και της γης).
Επαναλαμβάνεται ο θρύλος των δύο αδελφών, που έχουν ένα βασίλειο - τσακώνονται - ο καλός - ο κακός κ.λπ. είμαστε στην εποχή προ του ΜΕΝΕΣ.
Ο ΟΣΙΡΙΣ Είναι βασιλιάς της Άνω Αιγύπτου, παντρεμένος με την Ίσιδα.
Ο ΣΕΘ είναι αδελφός του και θέλει να πάρει το βασίλειο.
Ταυτόχρονα είναι αδελφός της ΝΕΦΘΥΣ που είναι και αδελφή της  ΙΣΙΔΑΣ.
Δηλαδή, και οι τέσσερις είναι αδέλφια. Άρα, το καλό και το κακό είναι αδέλφια.
Ο ΟΣΙΡΙΣ όταν φτάνει 28 ετών, είναι οι φάσεις της σελήνης= όταν το φεγγάρι έχει κρυφτεί. (Επικρατεί για λίγο αταξία, μέχρι να βγει το καινούργιο φεγγάρι).
Κάθε στιγμή, αυτό που είσαι, δεν πρέπει να το έχεις μόνο κατά φύση αλλά να το κατακτήσειςΟΧΙ σαν δώρο της φύσης,  αλλά σαν κατάκτηση της συνείδησης.
Εδώ ο ΟΣΙΡΙΣ αυτό που έχει, δεν το έχει κατακτήσει και πρέπει να δοκιμαστεί.
Μπαίνει στη σαρκοφάγο, καρφώνεται και ρίχνεται στον Νείλο.
Φτάνει στις Λιβανικές ακτές και  αράζει σε μια  συκομουριά που είναι φυτρωμένη δίπλα στη θάλασσα . Έτσι η συκιά είναι ιερό δέντρο γιατί έσωσε τον ΟΣΙΡΙ.
Σ' αυτό το μέρος ο βασιλιάς του παλατιού στέλνει να κόψουν την συκιά για να στηρίξει το παλάτι του. Μέσα στο δέντρο σφηνωμένος είναι ο ΟΣΙΡΙΣ. Άρα, είναι ο στυλοβάτης του παλατιού.
Η ΙΣΙΔΑ  ψάχνει να βρει τον άντρα της . Οδηγείται από τα πουλιά, τα φυτά, τα δέντρα, φτάνει στο παλάτι, περνάει από διαδικασίες, χορεύει το χορό  των εφτά πέπλων και παίρνει τον ΟΣΙΡΙ. Γυρνά μαζί του και προλαβαίνει να κάνει έρωτα.
Ο ΣΕΘ που είχε πάρει εν τω μεταξύ το βασίλειο, βρίσκει τον ΟΣΙΡΙ, τον κόβει σε εφτά κομμάτια και τον θάβει σε εφτά διαφορετικά σημεία.
Η ΙΣΙΣ  συνεργάζεται με τον ΑΝΝΟΥΒΙ και την ΣΕΦΘΗ που είναι μάγισσα όπως η σκοτεινή πλευρά της Σελήνης. Με καθρέφτες βρίσκει όλα τα κομμάτια του ΟΣΙΡΙ εκτός από τον φαλλό του. Δεν μπορεί να γονιμοποιήσει να δώσει ζωή εδώ, αλλά δίνει ζωή εκεί, στη μεταθανάτια ζωή.
Έχει απαρνηθεί τις υλικές απολαβές και τις απολαμβάνει στη μεταθανάτια ζωή.
Είναι ο βασιλιάς της.
Άρα η διαδικασία αυτή είναι το άλφα και το ωμέγα της αιγυπτιακής  φιλοσοφίας.
Πρέπει ο καθένας να γίνει ΟΣΙΡΙΣ, δηλαδή να διαμελιστεί και να ξανασυναρμολογηθεί.
Αυτό επέζησε στο χριστιανισμό με την διαμέλιση των ιματίων.
Συμβολίζει το διαμελισμό της  προσωπικότητας που πρέπει να ξαναβρεί την ολότητα της. Άρα, ο Νεόφυτος [αναγεννημένος], που αφού χάσει τα δεδομένα του τις αξίες του, τα σταθερά του, όλα όσα θεωρούσε βασικά σ' αυτή τη ζωή, αναγεννάται και παίρνει και νέο όνομα.
Τώρα ο ΦΑΡΑΩ  μιμείται τον ΟΣΙΡΙ.
Μία ημέρα το χρόνο ντυνόταν με απλά ρούχα και έβλεπε το λαό εκ των έσω.
Άρα, κινδύνευε το βασίλειο. Πέθαινε για λίγο.
Και αυτό αργότερα σαν μυητική διαδικασία επέζησε με το έθιμο των αποκριών.
Το τριήμερο της Αποκριάς είναι γιορτή νεκρών. Άρα, ο ΟΣΙΡΙΣ επιζεί για λίγο.
Ο ΟΣΙΡΙΣ στα χέρια του κρατά ραβδί = έλκει, και μαστίγιο = απωθεί.
Άρα, δεν κάνει χάρη σε κανένα, είναι ακριβοδίκαιος.
Αν κυβερνήσεις μόνο με το ραβδί η χώρα γίνεται μαλθακή.
Χρειάζεται και νουθεσία. Με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να κυβερνήσουμε και τον εαυτό μας.
Ο ΦΑΡΑΩ στο μέτωπο έχει μια κόμπρα . Το τρίτο μάτι. Είναι σε επιφυλακή, επαγρύπνηση. Αν χαθεί, (Ο ΦΑΡΑΩ στον δρόμο του), η κόμπρα θα τον τσιμπήσει.
Άρα, εδώ είναι μια υπενθύμιση του σημαντικού...  (ΙΝΔΙΑ, η δύναμη της. Αν κυβερνήσεις με το μαστίγιο η κυβέρνηση θα είναι δεσποτική.

Κυβερνάς μόνο με τον πόνο και με τον πόνο μόνο, κάποιος δεν εξελίσσεται.
Κουνταλίνη), δεν μπορεί να εκφραστεί αν δεν ακολουθήσει ένα σύστημα αυτογνωσίας, καθαρμού και καθαρότητας.

Ο βασιλιάς ήλιος -ο ΟΣΙΡΙΣ είναι αυτός που κάθεται πάνω στην στέρεα πέτρα του σύμπαντος.

Ραβδί ΚΟΥΑΣ: Έχει μορφή ΤΣΑΚΑΛΙΟΥ και μάτι που βλέπει στο σκοτάδι.

Είναι το ραβδί των μάγων. Αντιπροσωπεύει τη σπονδυλική στήλη του ανθρώπου που μέσα της είναι τα κέντρα ενέργειας. Και εάν έχεις ξυπνήσει αυτή τη δύναμη όταν πας κάτωβλέπεις. Αλλιώς πάς όπου πάνε οι πολλοί,  όπως και εδώ.

Η ΙΣΙΔΑ είχε προλάβει να μείνει έγκυος με τον ΟΣΙΡΙ, ενώ ήταν παρθένα.
Μένει έγκυος και γεννά τον ΩΡΟ (το παιδί που θα δικαιώσει την αδικία που έγινε στον
πατέρα του).

Ο ΟΣΙΡΙΣ είναι η ψυχή μας που δεν έχει κατακτήσει τη συνείδηση, ενώ Ο ΩΡΟΣ είναι Ο ΟΣΙΡΙΣ μεταλλαγμένος με συνείδηση. Έχει μορφή γερακιού, πετάει.
Αντιμετωπίζει τον ΣΕΘ πάνω σε βάρκες, στο ποτάμι.

Ο ΣΕΘ Έχει διάφορες μορφές - μεταμορφώνεται. Μια φορά σε ΓΑΙΔΑΡΟ, άλλη σε κροκόδειλο.
Ο ΟΣΙΡΙΣ είναι το ασυνείδητο, οι μεγάλες μας δυνατότητες. Ο ΩΡΟΣ το συνειδητό.
Ο ΣΕΘ  το υποσυνείδητο με την έννοια των κατώτερων παθών.
Η ΙΣΙΔΑ Είναι τα ανώτερα συναισθήματα.
Η αγάπη γεννά τον ΩΡΟ. Άρα, ο ΣΕΘ και ο ΩΡΟΣ παλεύουν, και πριν σκοτώσει τον ΣΕΘ, αυτός καταφέρνει να του βγάλει το μάτι.
Το δάκρυ του ματιού για τον πόνο των όντων.
Μάτι αγάπης,  κατανόησης,  ΑΡΑ και καλοτυχίας.
Ο ΑΝΝΟΥΒΙΣ  του έφτιαξε ένα καινούργιο μάτι  από τουρκουάζ.
Άρα,  δείχνει πως για να κερδίσεις, πρέπει να θυσιάσεις κάτι. (Να θυσιάσεις το βόλεμα για να μπορέσεις να αντιμετωπίσεις τον ΣΕΘ  μέσα σου).
Και με ένα μάτι ο ΩΡΟΣ γίνεται βασιλιάς.
Άρα, κάθε ΦΑΡΑΩ είναι ένας συνδυασμός ΟΣΙΡΙ ΚΑΙ ΩΡΟΥ.
Η οργάνωση του βασιλείου ακολουθεί την πυραμίδα.
Ο ΩΡΟΣ  στην πυραμίδα είναι η κορυφαία πέτρα.
Ο κάθε άνθρωπος στον Πυραμιδικό βασίλειο, είναι έτοιμος να χάσει το μάτι του στον ΩΡΟ για να το κερδίσει στον ΟΣΙΡΙ.
Η ΙΣΙΔΑ ΚΑΙ Η ΝΕΦΘΥΣ αντιπροσωπεύουν τη σελήνη.
Η ΙΣΙΔΑ είναι η αντίστοιχη θεά Άρτεμις.
Η ΝΕΦΘΥΣ είναι η σκοτεινή πλευρά της σελήνης. Έχει στο κεφάλι της πύργο με καλάθι.
Μια πόρτα  οδηγεί στην Εκάτη - (ανεξέλεγκτες δυνάμεις του ψυχισμού μας) στη μαγεία, την γητειά, που αν δεν ξέρεις την πόρτα να βγεις, παίζεις με τη φωτιά και μπορεί να καείς ο ίδιος. Ο ΟΣΙΡΙΣ είναι ο νεκραναστημένος  ΔΙΟΝΥΣΟΣ.
Ο ΣΕΘ  είναι  η σκοτεινή πλευρά του Διονύσου, ο Διόνυσος - Βάκχος. Συμβολίζεται με τον γάιδαρο  που είναι τα κατώτερα πάθη , ή τον κροκόδειλο, τις ύπουλες πλευρές του εαυτού μας και την υποκρισία.
Σαν τους ανθρώπους που έχουν κάνει τη ζωή τους μάρκετινγκ και δεν έχουν χρόνο για τα χόμπι τους, και με κροκοδείλια δάκρυα, υποκρίνονται πως δεν μπορούν να ασχοληθούν με τις ευαισθησίες τους.
Ο ΘΩΘ αντιμετωπίζει τον ΣΕΘ  με τη γνώση. Ο Ερμής ο τρισμέγιστος αντιμετωπίζει την κακία με το σύμβολο της γνώσης, την ΙΒΥΚΑ  ( ένα πουλί που τρώει και σπάει τα αβγά του κροκοδείλου πριν μεγαλώσουν). Την γνώση που προλαβαίνει το κακό πριν αυτό μεγαλώσει. Άρα, το πουλί η ίβυκα, η γνώση, η σοφία προλαβαίνει το κακό πριν μεγαλώσει.
Ο ΑΝΝΟΥΒΙΣ πάει στα νεκροταφεία, σκάβει και βγάζει τους νεκρούς από τους τάφους. Βγάζει τις κρυμμένες μας δυνατότητες και μας περιμένει στον άλλο κόσμο.
Είναι και κέρβερος, αλλά συμμετέχει και στο ζύγισμα του νεκρού .
Και συμβολίζει στην Αίγυπτο το αστέρι Σείριο.

Ο Νείλος είναι το ορατό ποτάμι και ο Σείριος  αντιπροσωπεύει τον ουράνιο Νείλο, ανήκει στον αστερισμό του Κυνός και οι ινδιάνοι της Αμερικής λατρεύουν τον Σείριο και τον έχουν θεοποιήσει.
ΣΟΜΠΕΚ:  Ο θεός κροκόδειλος.

Ο ΑΜΜΩΝ -ΡΑ είναι ο μυστικός ήλιος και αυτό έχει σημασία στη φώτιση, όπου τραβούν στοιχεία μυστικά από τον ήλιο αυτό. Πολλά αρχαία ελληνικά σπίτια είχαν πάνω τους το σήμα του ΑΜΜΩΝ -ΡΑ με φτερά.

ΤΟ ΑΝΚ αντιπροσωπεύει το κλειδί της ζωής το μέσο, (η γνώση), με το οποίο μπορείς να ανοίξεις τις πόρτες. ΟΙ ΘΕΟΙ το γνωρίζουν γι' αυτό το κρατάνε.
Ενώ ο άνθρωπος προσπαθεί να το φτάσει. Αντιπροσωπεύεται από έναν ήλιο πάνω στον ορίζοντα. Το επόμενο σχήμα πιο κάτω είναι ΦΑΛΛΙΚΟ σύμβολο.
Ο ελληνικός ΣΤΑΥΡΟΣ προκύπτει από το ξεδίπλωμα ενός ΚΥΒΟΥ.

ΚΕΦΕΡ = ΘΕΟΣ  ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ= συμβολίζει τη μαθητεία.
Έχει δύο ποδαράκια και ανοίγει δρόμο. Ανοίγει δρόμο μέσα από τις ακαθαρσίες και μετά ανοίγει φτερά και πετά προς το φως. Πρέπει να αφήσει τις ακαθαρσίες κάτω και να ανέβει προς τα πάνω. Πρέπει να βγάλει φτερά.
Είναι σύμβολο πολύ καλό και τυχερό, εξέλιξης, αλλά δεν πρέπει να κατακτηθεί με τύχη
όσο με κόπο.

ΣΕΚΜΕΤ = Η θεά της ΝΕΜΕΣΗΣ, του ΚΑΡΜΑ. Επιβάλει την τάξη και κρατάει το άνθος.

ΜΑΑΤ = Θεά της κατανόησης. Έχει φτερό στρουθοκαμήλου

ΑΘΩΡ = θέα αγελάδα= αντιπροσωπεύει την παγκόσμια ύλη. Θεά της καλοσύνης του ουρανού.

ΣΕΛΚΙΤ= ΣΚΟΡΠΙΟΣ

ΝΗΙΘ = Θεά της σοφίας , των τεχνών, της έμπνευσης, κρατάει ένα ΑΝΚ.
ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΟΥ ΖΟΖΕΡ = (2700  π.Χ. τρίτη δυναστεία) η πρώτη πυραμίδα, ήταν κλιμακωτή και την έφτιαξε ο αρχιτέκτονας ΙΝΧΟΤΕΠ.
Ο αρχιτέκτονας, θεμελιωτής του πυραμιδικού ύφους που θα ακολουθήσει μετά.
Δεν μπορούμε να πούμε για τις πυραμίδες ότι ήταν ταφικά μνημεία, και κυρίως του ΧΕΟΠΑ.  2.600.000 πέτρες στη μεγάλη πυραμίδα, (ένα τείχος ενός μέτρου γύρω - γύρω στη Γαλλία).
ΣΦΙΓΓΑ = Πρόσωπο ανθρώπου,  πόδια Λέοντα, σώμα ταύρου, και φτερά αετού.

Υπάρχουν δύο ναοί του ΑΜΜΩΝΑ -ΡΑ στο ΛΟΥΞΟΡ και στο ΚΑΡΝΑΚ.
Το φυσικό σώμα στους Αιγύπτιους λεγόταν ΚΑΤ.

ΑΜΕΝΤΙ = Εκεί που πάνε οι ψυχές, το νιρβάνα.


Ο ΡΑΜΣΗΣ ο Β΄ μαζί με τον ΤΟΥΘΜΟΣΗ τον τρίτο, ήταν από τους κορυφαίους ΦΑΡΑΩ.
ΤΟ  "ΜΟΥΣΙ" Αντιπροσωπεύει στην Αίγυπτο, τη βούληση (θεληματικό πηγούνι).

Ο Όφις είναι ένα σύμβολο χθόνιο που σέρνεται.

ΤΟΥΘΜΟΣΗΣ  ο τρίτος: Ο σημαντικότερος βασιλιάς και αναμορφωτής της Αιγύπτου.

ΑΜΑΜΕΤ = Το τέρας που έτρωγε την ψυχή, αν ήταν βαρύτερη από ένα φτερό, και τον έκανε κακά (τον αφόδευε) για να ξαναπάει στη γη.

ΝΕΚΕΒΕΚ = ΙΕΡΟΣ ΓΥΠΑΣ, σύμβολο προστασίας

Ο Πλάτωνας μυήθηκε στην Αίγυπτο. Ήταν ιερέας στα μυστήρια της Ηλιούπολης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις